lauantai 7. heinäkuuta 2012

Summer, what power you have to make us suffer and like it.

Moi.





Kesälomalla tapahtuu niiin paljon juttuja että en oo yhtään kerenny olla tietokoneel ja kirjoittaa tääl... Ja nytki kerron päivistä tosi lyhyeesti ku en muista paljoo ja väsyttää ku oltii koko päivä Kauksis uimassa !!! <3    Eli aloitetaanpa jostain :D ...    Lauantaina 23 kesäkuuta menin mummolaan ja siel olin saunassa ja olin melko koko ajan uimassa ja toki aiel tuli maha tooosi täytee !!! :D       Sunnuntai 24 kesäk Tuli kaisa meille ja sillo oli toki toooosi hauskaa ku käytii kuvaamas XD,  hypittiii rampal ja illalla tehtii sellasiii pilavideoida mitkä laitan blogiin tietsikalla mikä o suomes ku tää tyhmä tietokone ei suostu lataa niitä kuvii tänne D: Maanantaina tehti myös kaikkee jännäää ja Annika tei mulle iltapäivällä uuded geel kynnnet !!!! <3 Tiistaina olin varm taas heppojen kanssa ja Keskiviikkona 27.kesäk  kävimme Annikan kans tartossa shoppailemassa !! <3 Torstai tuli taas Kaisa meille yöks Ja oltii perjantai - sunnuntai Tallinassa. :))) 2.heinäkuuta maanantai olin toki ratsastamas ja ratsastin yhel nuorel hepal, Aldilla ja laukan nostot oli vähä vaikeita mutta kyllä se siita ku 2 seuraavaaki päivää menin sillä jotta saisin hypätä sillä ja men kouluu mikä oli tooosi ihana ! ;) Torstaina olin taas Annikan kans tartossa shoppailee <3 ja illalla oltii pimeässä piilosta :DD  ja mentii joskus yöllä klo 12 aikaa autolla sinne ööööö mikä se ny suomeks onkaan ?????? :O okeeii yritäs selittää no sinne tielle missä junat kulkee .. :DD Ettii noita : http://y.delfi.ee/norm/103269/6543869_pTeRAv.jpeg  tollasii kimaltelevii otuksii :DD Perjantaina menin taas Aldilla. Ja tänäään mä olin koko päivn kauksissa sellasessa ihanassa rannassa mis tuntuu niinkuin olisin jossai egyptis :D Ja siellä mä kävin sellasen banaanin kyydis mitä moottori-vene sedi kovaa vauhtii!!! :D lensin sielt kyydist aika monta kertaa mutta  kivaa oli ! ;) 



Kauksi <3 

I'm sexy and i know it :D


Mä ja kaisa <3


:OOOO

Toosi väsyneitä :D

.

Se oli toosi vihane XDD

hihihiii :D smile :P

sevaa on niin outo kuva! XD  ku Jessie pää sille vinossa helöööu ja Ally tuol takana menos johonki :D

Barby rakas! <3 

1 kommentti: