perjantai 22. kesäkuuta 2012

MORO! <3 ;)  En oo kerinny kirjoittaa ku on ollu iha hirrveeen paljon tekemistä ;) Mä aloitan viime    viikon tostaista ( ja en kerro sit pitkästi,anteeeks)  Noniiiii heräsin tooosi innolla siit että mennään viroo!  Aamupäivällä vähä siivosin huonetta ja laitoin tavaroita valmiiks ;) Oltuaan jo helsinkissä meidän piti men käymään espoossa hakee angela ja sit  mentii keskustaa RAXiin syömää!!! ;) Ja sit laivalle. Siellä tehtiin lapsille kaikenlaisii pelejä ja mä toki otin osaa :D Ja yhes pelis voitin ! oli sellaista suunnistusta ympäri laivaa piti ettii kysymyksiii ja vastata niihin ;) Palkinnoksi sain sellasen iiihanan jäämehun nammm,suklaata ja lippiksen. Perjantaina olin vaan kotona ja huilasin ;) Oli ihanaa olla vaan ja nauttia lämpöisestä säästä ja toki olla rakkaiten eläinten kans!!!!!!! <3 <3 <3 lauantaina mentii tarttoon shoppaileee !!! En tiiä onko mulla siit reissust kuvii mut kumminki Angela osti monta ihanaaaaa jametta ja kengät ja Annika paitan ja jtai muita juttuijj :D Ja minähhh sain selllaset iiiihanat Shortsit !  ;) enkä enempää muista o.O . sunnuntaista myös en oikeee muista mittäään, mutta maaaanantaina!! menin ratsastaaaa Adidaksella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 Se taas laitumel oli makaamas ja ku huusin sitä niin se juoksi mua heti vastaan!! <3 <3 oli tosi ihanaa mennä sillä kouluuu ! ;) Se oli oikee rento poni ;) Tiistaina menimme Annikan päätäjäisiiin oli tooosi kivvaaa!!! ;) Onnee Annikalle mut anteeks ku ei oo kuvviii koska ne o Angelan kameras :/ Annika oli toosi iloinen lahjasta elikkäs siitä nikon d3100 kamerast ;))) Ja illalla grilattiii ja pitettii yhes hauskaa!!! Keskiiiikkona Mentii ellakveren eläinpuistoon ja sen jälkee otepään seikkailu öööö no kumminki sellaseen juttuun mis me kiiivettiii koooorkealla puissa oli kivvvaaa!!!!parasta oli men sen jälkee katapultille elikkä sellaiseen  juttuun mikä heitti mut noin 20m korkeuteen toki olin valjailla kiinni jne ;)  torstaina olin taas ratsastamassa ja tänään oltii kauksissa uimassa oehhh ku oli ihanaaa!!!!!!!!!!!! ja illalla olin kaisan kans kylällä ja rampal pomppimas ;)






Laivalta


namnamnomnom! <3


tallinna















tykkää niin paljon leluist että hyppääkin lelu suussa ;D

RAKKAIN!!!!










RAKASTAN SUUAAA!!!! OOT PARAS PONI EVER! <3



Ne tottaaaa ööö, oudoili? :O XD




Enzo


Kaikista parhain vartia ! ;))

Annika avaa lahjjaa!






Annika kameralla eka kuva! tuli otettuu toki minusta ! ;)))







Kuvaaja! ;)














moimoiii ! Joo en todellakaan jaskanu lisää kaikkii  kuvii koska niit oli yli 1500! :P

1 kommentti: