sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Finland

Moi!


Viime viikolla mä kaikki päivät ratsastin!!! Käytii välil mummolassakin Ja lauantaina me tultii suomee! 
Herätys oli klo 4:45 ...kauheeta... Matka kesti noin 2 tuntii ja laivalla mä tapasin yhen mun vanhaan luokka-kaverin ja oltii sitten koko ajan yhes ja juostii vaa ympäri laivaa ja shoppailtii jne. Ku tultii laivalta mentii Hiltonin hotelliin ku Annika ja Angela o siel töissä ja mä join mehun ja sitten me mentii seura-saarelle  käveltii siel ympäri ja otettii kuvii oravat ja linnut tulivat kaikki syömää pähkinöitä mun kädestä! :) Oli tosi kivaa sit mentii Angelalle  syötii pitzat ja sit mä kävin koirien kans koiratarhassa mis ne sai vapaasti juosta ;) Me lähettii Lehtimäelle päin joskus klo 19 ja oltii lehtimäel noin klo 11 menin sit aika heti nukkuu! ... Sunnuntaina eli tänään aamulla me käytii emma-liisin kans rullaluistelee ja mentii iha kirkonkylälle asti ;)
 Sit me mentii ähtärii tuomaan mun kissa !!! <3  Eli mä sain itselleni kissanpennun <3 Vähänkö se o ihana !!!! Se on sellane harmaa ja tosi söpö ;) Leikkii aika paljon myös !!! Mut my ei mulla oo muuta moikka !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti