sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Kauheeta


 Tulin rullalluistimillä kirkolta päi ja toi isoin alamäki nii tuol kesker seiso iso kuorma auto en voinu mennä mistään ohi ku oja oli niin syvä ja siel olit kivet ja kuorma auto seiso keskel tietä nokka mua päi päässä pyörii miljoona ajatusta... törmättyään siihe etu osaan ku ei mistäään päässy ohi vasemmalla oli tosi syvä oja ja siel oli kivejä ja oikeeltä tuli toinenki auto vastaan, Mä yritin jarruttaa mut ei auttanu,se oli kauhein hetki elämässäni ku ei voinu mitään tehä.Törmättyään siihen autoon alako suusta tulee verta olit kauheet kivut kaikkealla mä koko ajan vaa mietin tää on unta mä en vaa voinu uskoo sitä todeksi se oli liian kivuliasta ja pelottavaa :'(   . . . Ku tuli ampulanssi mut vietii alajärven sairaalaan ootin siellä noin 45min ku ketään ei tullu.Oli iha kauheeta oottaa kaikkealle sattui ja mietin koko ajan että se oli unta ja miten selviän ... Ku mut vietii röntkenii sitten alko iha hirveesti pyörittää ja oksettaa tuntui tosi pahalle. Sen jälkee mut vietii sjoen sairaalaan käsille laitettiin kipsit ja sit lääkärit sano että joudun jäähä sinne yöks koska mun pää sai niin kovan tärähyksen että kypäräkin oli iha halki! Mä en halunnu yhtään jäähä sinne yöks!!!  PS: lääkärit sano että jos mul ei olis ollu kypärää ni olisin ollu kuollu! Aika ihmeelistä että laitoin kypärän ku en käytä sitä melko koskaan ja ennen sitä  ku olin menos ni aattelin että en mä ny sitä kypärää tarvi mutta mä silti laitoin...onneks...  Ny on sitten molemmat kädet kipsis ku  käsistä on murtunu ihan kaikki luut ja lisäks vääntyny , etu hampaat vähä poikki ja aivotärähys ;( 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti