maanantai 9. heinäkuuta 2012

*Summer pictures*

Terve :) 


Aluks kerron sitten eilisestä: 
Oli ihan tavallinen päivä, olin uimassa meidän uudes uima altaas ja sit trampoliinilla otin aurinkoo!! <3 Ja sitten illalla.. käytii koirien kanssa vähä pyöräilemmässä mentii niitten kaa uimaa ja ku tultii kotii niin Jessie ja myös Barby olivat ihan poikki!!!
 Mutta tänään eli maanantaina Mä menin heti aamusta talliin ja sitte toki menin Aldilla joskus noin klo 13 pääsin kentälle ja mentii iha vaan kouluu, vähä pohkeen-väistöö ja laukan nostoja ja siinä se tunti meni.  Olihan se iha mukavaa :)  
 Niinkuin varmaan huomasitte oli toi otsikko summer pictures eli päätin laittaa tänne vähä kuvii kesästä noita mitä ollaan tänä kesänä otettu ja mitkä oon kerinny laittaa koneelle.... Pitäis muute laittaa koneellekki kuvia mitä oon ottanu noin viikko sitte kauksin reissusta,ratsastuksesta ja kaikesta muustakin, muttaku ei kerkee :( .



Ally taas söppänä ;)


Jessie <3




Siis mitä tapahtuu ?! :D

Rentona siinä ollaan :)

Oeh... tää kissa vaan o sellane . . . 


 Tykkää leikkii koirien kans :D

Mun uudet kynnet! ;)






 Hyi hirvveee!!





kisut :D 

Näin meidän koirat nukkuu! :) 


Ja ny vähä luontokuvii ! :)


Kaunista ...




Hevostarha  ja kaunis taivas ....


Ja sateenkaariki tuli esiin :)





Vesiii :D



OK

siis häääh

AI ketä sä kuvaat??!!

Minua ?! nöööyyyyyy! XD





Määä haluun pelata!


 Kauksista vähä kuvii myös :)


Mä rakensin iha ite eiks oo kaunis ?! ;)) :D













My beautiful sister! <3
Love you!!! <3 





   
Ja ny kuvii minusta ja kaisasta elikkä saatte nauraa ;D






Me kaatuttiin siinä kuvas!! :O siis iha oikeesti ja se sattu !! ;D

Mutta nauratti silti iha hirveesti! 

jaa sitte hullustuttiin XD


























Näin tapahtuu ku mä kiiven korkealle puuhun ja hyppään alas : AUTS! :

ekaks lensin selälteen  


jalat lentää

Ja sit rupesin nauraa vaikka selkä oli kipee ja en pystyny kunnolla henkittä..
oli sevaa hauskaa ;D

ny meidän gangsta kuvii ku kokeiltii vaateita vuodesta ****


mummuja ollaan XD

no voivoi .... 


Olisin lisänny kuvii lisää muttaku albumi tuli täyteen :( Lisään sitte joskus toiste ne loput kuvat ;) Toivottavasti saitte paljon nauraa mun ja kaisan kuvien aikana :P !
      
Anzu 
                                                                                                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti