sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

I like it! ;)

Tsau!


Oeh. . . Mulla on ollu viime aikoina tosi paljon tekemistä!!! Ratsastusta ja myöskin kaikkee muutakin hauskaa! Perjantaina jo aamusta lähettiin tarttoon shoppailee sain ittelleni tosi monta paitaa ja housuja ja myös jotai koruja :) (kuvii lisään sit ku tuun suomee;)   Ja sitte illemalla käytiin kattoo ice ace 4 3d elokuvateateris ja näin se päivä meni! :) 
Ja lauantaina ........   me mentii Jessien kanssa setterien kesätapahtumalle. Eli se oli sellanen tapahtuma missä oli paljon settereitä ja siel järjestettiin kaikenlaisii kivoja juttuja esim. alussa kaikki koirat juoksi kaikkealla vapaasti sai mennä uimaa ja leikkii muuten vaa.. sitte tuli sellane tutustumispeli jotta me opittais kaikkiemme nimet (koirien ja ihmisten) ja sitte tuli mach show eli valittiin kaikista nätein koira! Me jessien kans mentii yhen toisen koiran kans kehää ja siel valittiin panainen koira ja sininen ja me saatiin Jessien kans punainen eli parempi :) Sit mentii kaikki punaiset koirat kehään ja valittiin 3 parasta ja me Jessien kans oltii siinä 3 parhaan joukossa! Meni sinisteki koirat kehään ja siitäki valitttii kolme parasta ja meistä kaikista kuudesta valitiin taas 3 parasta minä ja Jessie oltiin niitenki joukossa ja sitten ...  valittiin voittajat............................ jännitys tiivistyy......... ja voittaja on ... Anzeelika ja Jessie!!! Eli me voitettiin :)) Saatiin palkinnoks sellane aika iso rusetti ja koiran ruokaa ja kaikkee muutakin koiralle ja ihmiselle ! :) Sit oli sellane ryhmäjuttu mis tehtti myös kaikenlaisii harjoitukksii mm agilityy ja temppuja ja kaikkee muutakin ja siinä meidän ryhmä tuli kolmanneks mutta mu äiskän ryhmä voitti! :D Sitte taas koirat juoksi vapaasti me grillattii ja pitettii hauskaa mutta mä toki kuvasin! :D  Mut kuvat lisän sillo ku oon suomes ! :P Tänään mä oon vaa huilannu ja Annika tei mulle uudet kynnet! :) mut kuvii voitte nähä tästä :http://www.facebook.com/media/set/?set=a.438167116223653.105156.102983583075343&type=1    Aika monta kuvaa oli minusta ja Jessiestä jos tunnistatte mut ! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti