keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Horses :)

Moi! :)


 Olen ny melko koko ajan, joka päivä ollu heppojan kaa ! Maanantaina mä menin Aldilla jotta sitäkin saisi vähä koulutettua ja tiistaina menin dombralla ... Hän on meidän tallin hulluin heppa ku se pukitti ihan hirveesti ja vaan temppuili mutta yks tyyppi alkoi treenaamaan häntä rauhallisemmaksi ja ny hän on paljon parempi ;) ! Niin siis eilen mä menin sillä ihan tavallisen koulutunnin ja näin poispäin mutta tänään mä menin sillä esteitä mikä oli aika kauheeta ku se meinas monesti juosta vaan pukkilaukkassa johonki pois mut onneks en tippunu! ;) ps: se on toooodella hyvä este-hevonen!! sil vois hypätä 140cm helposti muttaku se on niin villi ! :/  Muuten todella hyvä heppa ku vaan rauhoittuu! :) <3  Ja kävin myös välil kuvaa heppoja ;) :P
Ei mulla muuta hevosista :D
Moikka! <3 


















-Anzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti