sunnuntai 3. helmikuuta 2013

The feeling of being almost there . . .


Eipäs ollutkkaan niin tylsä viikonloppu kun luulin. :)
Eilen aamupäivällä kävin ulkona jessien kanssa ja sitten äiti ja iskä ehotti, että mentäis johonki niin mentiin seinäjoelle shoppailee tällä kertaa en löytäny paljon mitään paitsi H&M pari käyttökelpoista tavaraa. Olen viime aikoina niin paljon saanu kaikkea niin päätin, etten osta tällä kertaa kaikkea mitä eteen tulee koska haluan säästää koska mennään käymään hiihtolomalla kotona (virossa) (L)(L)(L)

 Tänään olen ollut tosi paljon ulkona! Jessien kanssa kävin aamulla 2 kertaa lenkillä aluks kävin melkein peräkylällä potkukelkalla ja Jessie veti mua melkein koko matkan joten minä vaan seisoin siin... myöhemmin olin muuten vaan sen kanssa ulkona ja harjoiteltiin yli pitkästä aikaa Agilityä ja Jessie hyppäs tosi hyvin!
Nyt illalla olin taas ulkona koiran kanssa ja koska en ole tosi kauan ajanu mönkiällä niin yritime yhteisvoimin Jessien kanssa kaivaa sitä lumen peitosta mutta se on niin jäässä ettei se edes liikaha joten pitä oottaa millo iskä tulee töistä ja vedetään se mönkkäri ulos! :P

Tein myös mokkapaloja tänään ja hyviä on! :)


Puhelin kuvia

En yhtään tiiä miks toi käänty näin päin (kiitos blogger)
Mutta tei merjantai iltana tälläsen meikin

Angela osti mulle tälläset Iphone kuoret (L)


karkkia (L)




taas toi on kääntyny o.O

ostin tälläsen ihanan snoopy yö puvun (L)
-anzu-


4 kommenttia:

  1. :a hiukses on ihan mahottoman pitkät ja ihanat !♥ Ja kiva tää blogis muutenki, liityin :)

    VastaaPoista
  2. IHANAT IPHONE KUORET!! :D Ja oot tosi kaunis!!!!!

    http://erilaisetblondit.blogspot.fi/

    VastaaPoista