perjantai 15. helmikuuta 2013

Kuvia

Ajattelin nyt lisätä näitä kuvia mitä oon lähiaikoina ottanu! Tästä päivästä viellä sen verra, että klo 13-14 oli joku tanssi juttu. Ähtärin lukiolaiset teki jtai tanssi esityksii :D  Ja sen jälkee jäätiin nuopparille kattoo telkkarii nyt tulin kotiin söin ja päätin lisätä kuvat koneelle!
En yhtään muista oonko jo kertonu mutta jos oon niin kertausta sitte. Elii ensi viikolla tai tarkemmin ensi viikon lopulla alkaa hiihtoloma mutta me mennään jo keskiviikkona kotiin! (viroon) (L )(L) (L) Ja jos mä yhtään jaksan alkaa heti aamusta kuvaamaan niin teen siitä videon, mutta ei oo varma. Ja loman aika tulee varmaankin vähemmän postauksia paitsi jos otetaan tää kone mukaan niin sitte saattaa tulla enemmän  mutta se siitä. Lopulta on viikonloppu!  Hyvää viikonloppua kaikille!





mun uudet ihanat kengät! (L)

tehtiin koulussa





















mun meikkaus pöytä













-anzu-

2 kommenttia: