perjantai 8. helmikuuta 2013

I need you more than i can take

Kyllä nyt on tapahtunu vähä kaikenlaista!  Eli siskot tulivat tänne tiistaina ja sillo ei kerinny tekemään mitään erikoista koska ne tulivat varmaan illalla joskus klo 8 aikaa.
Keskiviikkona me Angelan kanssa kuvailtiin ja tehtiin kaikkee muuta jännä en edes paljon muista mutta torstaina heräsin aamulla tollee että oli aivan kamala vatsakipu mutta menin silti kouluun ja olin siellä vaan tunnin ja päätin, että menen silti kotiin ja kun kerkesin kotii niin nukuin ainakin tunnin ja sitten maha alkoi kauheesti ääntelee ja tulivat kauhiat kivut niin menin oksentaa.. eli nyt oon sitten oksennustaudissa... Annika ja Angela lähtivät siinä välissä käymään keskisellä ku mä jäin Andun kanssa kotiin mulla oli ihan kauheeen huono olo ja en pystynu paljon liikuttamaan itseään.
Kun Annika ja Angela tulivat kotiin niin heillekkin oli tarttunu oksennustauti, aivan hirveetä...
Joten toi torstai päivä oli kauheeta tuskaa. Meidän piti alunperin mennä laskettelee mutta ei se sitten onnistunu.   Tänään Annika ja Angela lähtivät joskus klo 13 aikana :(    Ainiin ja me käytiin hakemassa se kissanpentu joka on aivan ihana! Niin söpö ja pikkuinenn! (L)
Angela jätti Nikon d800 E kameran sitte kaheks viikoks mulle eli sillä sitten kuvailen ;)









































1 kommentti: