keskiviikko 26. syyskuuta 2012

I'm here to make you happy, i'm here to see you smile.


Helloo!



Niiin ja äidi pääsi keskiselle työhatjoitteliaks 




Koulukuva! Hyi!

7lk  ja 6 lk 

here i come



murrrr





Anteeks ku en oo taaskaan postannu pitkään ku on paljonpaljon kaikkee tekemistä ... Muuten oli tarkoitus tehä postaus eilen muttaku yhtäkkiä teksti vaan hävis jonnekki ja en jaksanu alkaa kirjoittaa uusiks.. Mut tiistaina me käytii Seinäjoella ku mulla oli lääkärin tarkastus ja käytii myös kaupoissa ja syömässä :)) ! Keskiviikkona mä Koulun jälkee tein ruokaa makarooneja ja jotai kastiketta :P Ja myöhemmin menin kuvaamaan (; en tiiä pystynkö lisää kuvia koska se ei lupanu ainakaan maanantaina  Ja illalla mä olin ratsastamassa Jasulla ja menihän se tunti ihan hyvin (: ! Niiin ja illalla mä tilasin H&M lltä kengät mutta ne tulee vasta marraskuun 16 päivänä elii voisko joku auttaa ku ne tulee liiiiiian myöhää, pystyykö tilausta peruuttaa ???! Tänään en mä viellä tiiä mitä teen mutta kai on pakko keksiii jtai !
ps:Käykäähän kattomassa Kian arvontaa (CLICK) 
Moikkaa, Love anzu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti