maanantai 10. syyskuuta 2012

Amazing weekend

Heii!



ennen

jälkeen

Kati (L)




katin nimi kiinan kielellä :P

ööö, en tunne ?! :)

Voiko  olla  västneempää kissaa ?
Mulla on ollu toosi ihana viikonloppu ja torstai,perjantai päivätkin oli ihan kivoja  :) torstaina oli koulujen väliset urheilukisat ja mä osallistuin toki korkeuteen ja juoksuun, korkeudessa hyppäsin vaan 120cm ja sijoituin neljänneksi ja 100m juoksussa oli ekassa eräässä 2 mutta lopputulos ajan perusteella 7 :) eli ihan hyvin meni mun osalta :D  Perjantaina mä menin koulun jälkeen Riinalle ja ratsastin Herolla ilman satulaa, oli toosi ihanaa ku tykkään mennä ilman satulaa muutenki (;! Ja lauantai aamuna noin klo 11 mä menin KATILLE(ähtäriin) jeeiijjj  käytiin  aluks yhellä hänen turkkilaisella kaverilla ja oltii siel puoli tuntia ja sitten kauppaan! :) Katilla me tehtiin meille kiharat ja katottiin elokuvaa palu tulevaisuuteen 2, syötiin sipsiä jaja kaikkee muuta kivaa tehtiin :) sunnuntaina mentii ruovedelle ja oltii sielläki kavereilla ja tultuaan sieltä takaisin Kati meniki melko pian junalle ja sieltä jyväskylään vai miten se ny kirjoitetaan.. Juna-asemalla mä tapasin Saran ja hän toi mut scootterilla takaisin Katille ja pia katin veli Kari lähti mummolaan ja vei minut matkalla kotiin :))   Ny viellä tosi hyviä uutisia elikkä mun veli (Amigo) on nyt kihloissa evelynin kannsa (L)(L) jeee! Pian on häätkin mutta ei tiiä tarkkaa päivämäärää, kerron sitten joskus :) !! Ja oon aika innoissaan jo elämä lapselle konsertti reissussta ja siitä ku mennään perjantaina jyväskylään teatteriin ja shoppaileee ! Sen jälkeen menen katille yöks ja sitten siellä varmaan kylpylään ja keilaamaan :) mutta saatte myöhemmin tietää asiasta tarkemmin ;)  
Niin ja varmaan huomeettekin oon taas vaihtanu blogissa ulkonäköö :P  
LOVE: Anzu 


http://www.youtube.com/watch?v=1xXtAhX-eiM




1 kommentti:

  1. kivanoloinen blogi sulla c: !

    http://netta-stopforaminute.blogspot.fi/ tuossa on minu, käyhän tsekkaamassa jos kiinnostaa :) !

    VastaaPoista