lauantai 6. lokakuuta 2012

I Love my sisters

Hei ! :)

En ole taas kirjoittanu tosi pitkään koska on ollu tosi paljon kaikkee tekemistä! Mistäs ny vois aloittaa ?:D Eli viime viikn perjantaina tulivat mun siskot Espoosta ( Angela ja Annika). Ja sillo illalla mä  olin niitten kaa sitten lauantaina me mentiin ähtärin eläinpuistoon :) Sunnuntaina Me vietettiin Angelan hää-päivää  eli olikohan se jo 7 v ? en oikein muista :D. Mut maanantaina me mentiin keskiselle ja siellä sitten mä sain korvaan toisenki reijän, ei se kyllä sattunu yhtään! Ja illemmalla Annika teki mulle uudet geel kynnet ja sit joskus klo 7 ainaa illalla mentii viellä alajärvelle keilaamaan (Y) Tiistaina käytiin alajärvellä ostoksilla ja keskiviikkona Annika ja Angela jo lähti :'( . Ja ny torstaina en ees muista mitä tein ja eilen mä olin lenkillä ja katoin Madagaskar 3 en tiiä kirjoitinko oikein :) Ja tänään meen parin tunnin päästä estekisoihin Räiskeellä :)










Näin Missy istuu! :D









meillä oli hauskaa .. :D

LOVE : Anzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti