torstai 13. syyskuuta 2012

Elämä lapselle konsertti

Heii!

On tultu käytyy elämä lapselle konsertissa keskiviikkona ja oli ihan mahtavaa ! Linkkamatka sujui ihan hyvin ja nopeesti ku piirrettiin,nukuttiin ja kuvattiin. Hartwall areenalla ei vaan ollu parkkipaikkaa ja jäätiin sitte jossai kohtaa pois kyydistä, siellä sisällä oli ihan kauheen kuumaa ja ei oikeen saanu happea!
Ku päästiin sinne saliin niin siellä oli ihanan viileetä ! Konsertista mä en jaksa sen kummempaa kertoo koska näette kuvistakin :D Mut sillo ku konsertti loppui mä menin vessaa ja kaikki kerkes jo siinä vaiheessa lähtee ja mä eksyin sit mä soitin Virpille ja se tuli mua vastaan ulkona me etsittiin ainaki 15 - 25 min linkkaa ku se oli vähä hukassa :o   Linkkamatkalla mä yritin nukkuu mutta ei oikeen pystyny ku oli ihan hirveeen kylmää vaikka mulla oli takki ja lämmin huppari päällä. Sit mä juoksin äkkiä kotiin nukkumaan ... :)

anna mun olla syypää sun hymyyn



smurfeja linkassa :D


loreen







robin 


ahahahaahnammm karkkiaaa <3 td="td">



Ps huomenna jyväskylään ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti