maanantai 17. syyskuuta 2012

Jyväskylä

moii !




Jessie 



korvakoru 

toppi H&M

huivi H&M 

Karrkkia :D

pipo



katii (L)

mun pizza

sipsii

koruja seppälästi






?



ja äidi osti myös sellasen ihme jutun missä saa pitää koruja


 Perjantaina me mentii heti aamusta linkalla jyväskylään. Siellä me mentii kattoo teatteriin veljeni leijonamieli ja sen jälkeen oli pari tuntii aikaa käydä kaupassa aluks mentii toki foorumii ja siellä sit annin kanssa kierreltii sen jälkee mentii syömää ja pitikin jo lähtee, mutta mä kävin vaa linkasta hakee mun tavarat ja sen jälkee menin ettii Kati, sit me tavattiin siellä jossai ja vähä aikaa viellä shoppailtii, sen jälkeen mentiin katille. Me syötiin ja melkein heti lähettiinkin Jyväskylän uuteen kylpylään ! (L) oltiin siellä klo 10 asti ja sit eikun Katille nukkumaan .. Lauantaina me oltiin taas shoppailemassa ja joskus klo 6 oltiin jo ähtärissä siellä me haettiin pitsat ja sipsii, ja tehtiin dippi kastiketta ja mehua jajajaa kaikkee muuta hyvää :D Sitten alettiin kattoo elokuvaa paluu tulevaisuuteen 3 :) Sunnuntaina mä tulin klo 15 kotiin ja mentiin melkein heti Naarasnevalle siellä mä ajoin mönkkärillä, kuvasin ja juoksin metässä! Niiin ja äiskä kävi tnään keskisellä ja osti mulle kyniä ja käsikorulle lisää palasii mutta eipä muuta moimoiii :) 
Aurinkoa: Anzu :))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti