lauantai 2. kesäkuuta 2012


Tänään oli se kauan odotettu päivä elikkäs alkoi loma ja ala-asta loppui  ! :) Jeeiiijj, mulla olit normit numerot todistuksessa :p Ku saatii todistukset annoin Annille lahjan :)) Ja menin pia kotii ku oli kaikki halailtu (;  Muute toosi kivvaa ku pääsee lomalle muttaku ei näe enää niin paljon kavereita :'( . Tultuaan kotiin oli äidillä ja iskällä mulle lahja :) Ne oli ostanu mulle keskiseltä sen ihanan hajuvesipullo naam ke se on ihanan tuoksune (L) Ja sit siinä paketissa oli viel jotai ihonhoito tuotteita jne :)) 
Tossa se o :)

 ja se todistus :P

Ja sitte mentii seinäjoelle, oli tarkoitus mennä vaa johonki syömää muttaku siel oli H&M kauppa niin oli pakko päästä sinna (; Sain sielt 2 ihanaa paitaa koska en löytäny muuta tavaraa .... :/  Sit käytii viel jossai kaupois ja tultiin kotia päi :)) Prismassa tai mikälie kauppa se olikaan innostuin kuvaamaan vähä kukkii ;D Ostettii illaks kakkua ja kaikkee muuta namia koska mullahan loppui koulu ja pia vähä juhlitaan ;) <3 (L) Niin ja sit vielä mun sisko (Angela) hänki tei mulle lahjan mutta en oo saanu sitä vielä koska se ei viiti laittaa sitä postilla :P Ku se o nikon 55-200 objektiivi <3 (L) Mutta ny ei muuta moikka <3  

Sellane :)) <3




tos mun ihqt tennarit :D


 ruokaaaa :D
 nam
 nnaam
 väh oli ihanat !!!!!
 ääiskän kello :D
 ny sit kukkii :D






                                               ja toi o se ihana namnam kakku ;)


1 kommentti:

  1. sulla on tosi kivan olonen blogi! ja ihanat kuvat:) jään seuraileen.


    http://valmiinalahtoon.blogspot.fi

    VastaaPoista