sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

katilla


No moikka! 
 En ole taas kirjoittanu pitkää koska olin Katilla  :)  ! Oli tosi kivaa no aloitetaan vaik tiistaista :D 
Tiistaina mä kävin kuvailemassa kaikkealla (jos muistan oikein) ;D  :) Mut keskiviikkona Herätys oli 6.30 o.O Kauheeta toi  herääminen...  Ja jouduin heräämään niin aikasin koska mä menin mun veljen mukaa (se meni johonki traktori koulutuksee) ähtärii jotta pääsisin Katille ;).Katiki oli justii heränny ja mentii syömää... Sitten mentii keskiselle shoppailee, ei tullu oikee paloo ostettuu koska ei läytyny mitään :/ mutta mentiin sitte labyryntiin ja oli aika kivaa tuol eksyskellä ;D ..Sen jälkee tehtii jtai jännää ja sitte mä keksin................., että mentäisiin uimaa ;P sillä mä olin jo käyny kerran uimassa niin aatelin, että mentäs K atin kans uusiks :D Se toki alus aateli että iha hulluuu ....!!! Mutta mentyään rannalle menin koittaa vettä ja se oli aika kylmää mut päätin sittenki mennä ja Katiki tuli joskus mun perää ;)  Kotona me mentii heti suihkuu .. Ja illalla me syötii sipsii ja Katin tekemää ihanaa dippiä ja katsotii telkkarista elokuvaa "perjantai on pahin"  ;)) (L) Aamulla herättyä oli niska iha hirrrvveee kipee!! :/ Varmaa uinnista ... Mutta mentii silti kuvailee ja kaikkee jnnää tekee .. :D Perjantaina Käytii uimassa taas :D Oli ainaki toosi lämmin !!!! :o Oltii ainaki 2h siellä ja me myös kuvailtii siel vähä ;D  Niiin sen unohin,että ennen uintii me käytii pyöräilemässä ja syömäs jätskii :) illemmalla mä päätin tehä itselleni oikee hirrveet pilameikit ;D!!!! Perjantai aamulla menin kotii ja sitte käytii sjoel shoppailemas... :)
Sunnuntaina ei ollutkaan mitään erikoisempaa ku illalla kävin taas Katilla :D 
Enpä ny muuta kerrokaan, koska kuvathan kertoo paljon enemmän (; !? <3 
   Ja kuvii on sitte tosi paaaljon ;P



Hieno ! :P

Ja täältä se kisu tulee :P




Jessie



uff


ihuna !



murrr :))





Mä halusin kokeilla ihan punaista huulipunaa minkä löysin keskiseltä ja en tiiä sopiiko ? XD










Ja tämän annoksen me jouduttii syömää kokonaan ! !!!  Ja syötiinki mut iha vähä jäi jäljelle ;D









mä osaanki lentää ! <3 






hiihiih iha muuten vaa oudoillaa :D

mun suu näyttää tosi oudolta :O





illalla, uinnin ja suihkun jälkeen :)


ihanat mörkö housut ja pörröset sukat ! :P

muhhaahaahahahaaaaa

SNOOPY!!! ihana paita ! <3


mun illallinen :)




oon aina ollu prinsessa ! ;)

hieno..















ninjaaaa






ihanan lämmin !





















tämäpä jännä olikin !

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti