tiistai 12. kesäkuuta 2012

uimassa ft.anni

Hei!

Joskus klo.13 tuli Anni meille :)  Me aluks kuvattii ja sitten päätettii mennä uimaan :p mä halusin, että iskä tai joku vie meidät mutta kukaan ei jaksanu mut sitte haettii pyörät mä menin omalla ja me käytii hakee Annin pyörä sen siskolta :D Sitte menoks! :p Me aluks aateltii, että päästäänkö ees sinne perille koska ajettii niin hitasta vauhtii mutta khyl me mentii sitte alle tunnissa. Sää oli siinä välis menny aika huonoks :( . Mentii vaihtaa vaateet ja sitte Anni sanoi, että se ei tulekaan uimaa :( ku oli sen mielestä liian kylmä... Sitten menin kokeilee ... hmmmm .... Mun mielestä oli kyllä aika lämmin!!! :D    Olin uimassa aika kauan ja anni sitte yritti kuvata jtai :P Ku menin vedestä pois oli iha hirrrveen kylmää!!! :S. Menin akkiä vaihtaa vaateet ja aitoin Annin pyyhkeen päälle ja mentii takas laiturille :) Puhuttii siel jotain ja sitte mentii. Soitin äiskälle, että se laittais veden kiehumaa jotta saisin tehä kuuumaa teetä! Mutta sitten alkoi sataa ...... Kauheeta! Ku oltii kotona meillä oli ihan hirveen kylmä! Vaihettii vaateet ja mentii sitten sen jälkeen viellä kaupaanki ostaa sipsiä,kermaviilii ja jotai mistä sais tehä dippii :p Mä tein dipin valmiiks ja mentii kattoo elokuvaa "RIO"  . Otettiin iso peitto ja mentii sen alle lämpösee juomaa kuumaa teetä,syömään sipsii (Y) Elokuvan jälkee tehtii jotai mutta sitten Annin piti lähtee. Mä kerkesin ennen sitä onneks pöllii Annin pyörän ;D Menin vähä ajelee puskassa ja kaikkealla. Joskus 5-10 min välissä luovutin sen pyörän  :'( . Ja sitten se PANDA lähti :/                                  PS: joudun lisää kuvat joskus toiste koska toiii blog ei anna mun laittaa niit kuvii tänne ?! :o o.O      Apuaaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti