perjantai 18. toukokuuta 2012

sleep

Moiii . Heräsin aamulla klo 8 ja aattelin että niin väsyttävien reissujen jälkeen en millään jaksa mennä kouluun mutta sittenki oli pakko mennä -.- Heti kouluun mennessä kaikki puhu lintsin reissusta , jotenki arvasin ton !! :D Kaikki alkoi kysellä minulta että mitä ihmettä olin oikee juonu siinä linkassa ku olin ollu niin kännissä joo totaa ite en kyllä muistanu oikee ! XDD ekalla tunnilla harjoiteltiin meidän elokuvaa mut siitä ei tullu mitään koska oltiin vieläki niin innostuneita siitä reissusta ! :D Olin kaikki välkät mineten kanssa ja vähä hulluteltiin ! :D liikunnan tunnilla harjoiteltiin pesis pelii mutta oli khyl niin tylsää !!! -.- Kotiin tultuaan päätyin tänne tietokoneelle ja täs mä ny oon ! kohta meen nukkuu koska väsyttää niiin hirveesti !!!!!! Moimoiii 
hymyä :D

muuten vaan rumailua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti