sunnuntai 20. toukokuuta 2012

ähtäricity

Moi. Lauantaina heräsin ku "ihanarakaspikkuveljeni" tuli ja herätti mut... Olin aluks toki aika suuttunu sille mutta sitten hän toi minulle iiisom mansikan minkä hän oli just jättäny minua varten ku äidi ja andero kävi iskän kanssa jyväskylässä... Kävin Jessien kanssa lenkkeilemässä ja myöhemmin ajelin mönkkärillä :P Sitten äiskä sano että puol 2 aikaa mennään ähtäriin oltiin siel ja käytiin urheilutalolla ku siellä oli sellane yritys missä tehtiin kaikenlaista :D äidi,andero ja iskä lähti ja mä jäin sinne katin kanssa ku olin menossa niille yöks.... Käytiin ennen kaupassa ja ostettiin meille illaks kaikkee hyvää  :)) Mentiin kotiin ja alettiin katsoo elokuvaa ja tehtiin siel muutenki jotai ja sitten joskus klo 1 yöllä mentiin nukkuuuuun ......... ja aamulla tehtiin siel jtai ja sitten mä lähin oin klo 14 aikaa kotiin .. ei oo muuta moikka (L)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti