torstai 31. toukokuuta 2012

ohoh

Anteeks ku en oo kirjoittanu niin monta päivää :/ ei vaan kerkee ku ny keväällä on niin paljon tekemistä ...No aloitetaan tiistaista ku maanantaina ei ollu  mitään tekemistä... : Aateltiin Annin kans että vois mennä illalla pyöräillee ja niin me mentiinkin :p ajeltiin kaikkealla ja mä näytin sille majaa :D siel tuli aika palo repeyksii ku me lemattiin aika hienosti!! ;D Ja kylällä tuli Joonas ja ville meitä vastaa ja ne näytti meille yhen tooooooooooooooosi hauskan videon siitä ku joonas oli vähä pärinöissä XDXDXD repeen sille vieläki!! ku se oli vähä leikkikentäl hulluillu ... XD Niin sitten mentiin meille ja ne kaks outoo halus toki ajaa mönkärillä mut en jaksannu ja sen takii ne varasti Annin huivin ja niin me yritettiin saaha sitä noin tunnin ajamalla niitten peräs pyöril keskellä  kaupunkii ja juoksemalla metässä ............ ainaki saatiin se niiltä ... o.O Ja sitten keskiviikko : Oli sellane pyöräily kisa ja mää olin siel joku eka,toinen taii kolmas elii sain palkinnon :P jonku ihme huivin ... ja kotona mä olin melkein koko päivän kuvaamassa ... Ja kuvauksien jälkeen mentii valkealammelle paistaa makkaraa jne :)) mä menin sinne mönkärillä ja oioij ku sormet jääty o.O 






hyppäää

kaatu 

aiaiaiaiaiiijj ku sattu XD
























ah nam ku ihanii !! <3











   

Tänään eli torstaina me mentii ylä asteen kans suninsalmella :) ajeltii sinne pyörillä ja  johna hullu meni siel toki uimaa :D olisin myös halunnu muttaku ei ollu uikkareita :/ sen jälkee pyöräiltii Annin ja Helmin kans takaisin koululle mut päätettii sittekki mennä leikkikentälle hulluillee siellä xDXD oli joo aika kivvaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 En siitä sen enempää kerro ku oltii taas sokerihumalassa XD ny mä ootan tääl innollla taas kesälomaa !!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti