perjantai 18. toukokuuta 2012

Kisoissa


 Olin torstaina estekisoissa. Aamulla mun piti herätä noin klo 5.30 ja olla tallilla vähä yli 6 mutta kävi näin ....   Mulla herätys soi kyllä ihan normaalisti niinkuin piti mutta minä aatelin että vois nukkuu pitempään ja laitoin herätyksen uudestaan mutta se ei herättäny no nukuin klo 7 asti ja kaisa soittaa missä sä oot ? mä olin vaan sillee että mitä ihmettä !! kello on 7 oon nukkunu taas pommiin .....Laitoin vaatteet päälle ja heti menoksi ..... oltua seinäjoella vietiin hepat talliin ja laitettiin niitä valmiiks sitte mentiin kattoo Tytin harjoituksii ja sen kisoja sen jälkeen jouduttiin ootelee noin 5-6 h -.-    .Jossai vaiheessa menin mä ja piiaki harjoittelee kassulla ja mä kuvasin. Piia oli menossa hyppäämään ja kassu hyppäs 1 esteen iha normaalisti ja toista ei hypänny piia yritti 3 kertaa uusiks mennä sita mutta kassu ei suostunu ku viimeisellä kerralla ... -.- aatelin että en kyllä pärjää.... menin itekkin harjittelee  ja kassu oli ihan hyvä ! mutta kun menin kentälle niin se muuttui täysin ei halunnu millään liikkua menin 1 esteelle ja 2 estettä se taas ei halunnu hypätä -.- mutta sitten se meni ja oltuaan jo 5 esteellä menossa 6 esteelle joka oli kaikista tavallisin este se ei menny sitä -.- vaikka potkin sitä kannuksilla ja löin raipalla se ei menny -.- -.- -.- no jouduin menee sitten pois :/ sitten laitettiin talli kuntoon ja  lähettiin kohti lehtimäkee ... Ku menin kotiin menin heti klo 19 nukkumaan ja heräsin perjantai aamulla klo 8 :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti