keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Some Changes

Kai te edes tunnistatte mikä blogi tämä on ? Muutoksia on paljon niin ulko asussa ja muutenkin koko blogi aika lailla muuttuu.. Sillä mä sain ylläpitohevosen yhen mun tutun kanssa. Ja varmaan bannerissakin huomasitte hepan sen nimi on Gisella (Ella). Mun tavallinen arki on nyt hevosen myötä muuttunut aika paljon, vaatiihan tämä itselleenkin totuttelua sillä yleensä ku tuli koulusta niin sai aina mennä vaan tekemään mitä huvitti. Mutta nyt tietää, että tallissa on joku aina oottamassa sua, joten nyt on sitten aika paljon vastuutakin, mutta hyvä vaan mulle sillä nyt tulee itsekkin paljon enemmän liikuttua jne :)    Mutta sanon nyt ainakin, että kyllä niitä lifestyle postauksiaki tulee :)

Ella on ollut jo reilu 3 tai 4 viikkoa  mutta en vain ole ehtinyt kertoa tästä kaikesta mutta lopulta löysin aikaa siihen. Ella on nyt Kujalan tallissa (se ei varmaan sano teille yhtään mitään) mutta ainakin mun kaverin Kiian (klik) tiiätte, eli Ella on heidän tallissa. Ella on tosi mun tyyppinen hevonen, reipas ja aina pitää olla varuillaan sillä välillä saattaa kyllä yhtäkkiä johonkin suuntaan pompahtaa.. Mutta en tosiaankin osaa nyt kertoa paljoa enempää sillä en ole sillä niin paljoo menny. Mut kyllähän tähän ''uudenlaiseen'' arkeen pian tottuu :) Nyt teille edes jotain selvennystä näistä mun blogin muutoksista..







 Mun koulukuvat oon täysin unohtanut mutta nyt tässä nämäkin 






4 kommenttia:

  1. jee vihdoin sä raapustit ellasta tänne!!:) muten joku päivä voitas niinku tallil sillee kuvaaja kuvaajasta tyylil ;)))

    VastaaPoista
  2. Mulle meeldib su pühendumus Ellale. Tubli oled. Ja uus look blogile on ka taaskord nii hea. Ootan huviga uusi postitusi <3

    VastaaPoista