tiistai 1. lokakuuta 2013

HELLO OCTOBER

Onpas aika menny nopeeta! Nyt on jo lokakuu! Ja mulle ei ole vieläkään tullut kunnon postausintoa.. Joten saatte nyt varautua siihen, että yhteen postaukseen tulee tosi monta asiaa kerrallaan! 

Viikonloppu vierähti tosi mukavasti. Olin Kiialla yötä ja lauantaina käytiin kattoo Kyvyt esiin - tapahtumaa ja myös kuvasin siellä. Lauantai illalla kävin ratsastaa viellä Herolla ja Riina meni sitte Marsulla, puolessa välissä vaihettiin ja mentiin molemmat ilman satulaa sänkkärillä :)  Sunnuntaina olinkin vaan kotona ja enpä mitään ihmeellistä tehnytkään ku oli kauhee kipee olo..

Maanantaina koulun jälkeen menin ratsastaa ja sitte kertasin kemian kokeeseen. Tänään olikin koulussa se kemian koe joka meni luultavasti ihan huonosti sillä mä en osaa yhtään kemiaa ja koe oli myös tosi vaikee! Koulun jälkeen olin ulkona vähän kuvailemassa kun oli kerrankin hyvä sää :)

Varautukaa siihen, että vaikka blogini on lifestyle niin mun elämään liittyy kumminkin aika paljon hevoset! Jos ette tykkää tommosista postauksista niin kannattaa vain skipata pois ettei heti tarvi poistua lukijoista. Ja blogini tulee pysymään kumminkin enemmän lifestylenä ! :)


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti