tiistai 22. lokakuuta 2013

Mun syysloma

Loman aikana en ole yhtään ehtiny postaamaan mutta nyt ajattelin tulla tänne koneen ääreen :)! Asiaa on niin paljon etten ees tiedä, että mistä aloittais! Mun pitää tehä kyllä varmaan monta eri postausta ku ei kaikki ei millään mahu tähän yhteen postaukseen..Mut aloitetaan ainaki tästä mun lomasta (: Mut varoitan, että tästä tuleekin sitten kilometripostaus..
       
Eli perjantaina (11.10) lähettiin ajamaan kohti helsinkiä. Aamulla ei ollu mikään kiire ku äiti tuli vasta 13 aikoihin töistä ja sen jälkee sitte lähettii. Aamulla kävin suihkussa, pakkailin ja siivosin mun huonetta. Laiva meni illalla puol 10 ja Tallinnassa oltiin joskus 12 aikoihin yöllä. Matkalla kotiin nukahin melkee heti ku silmät ei vaan meinannu pysyä auki.. Ja kotona oltiinkin sitten vasta yöllä 3 aikoihin.
Lauantaina olin vaan kotona ja kävin siskon kanssa Tartossa. Käytiin joissaki kaupoissa ja löysinkin itselleni tosi ihanan hupparin ja enpä muuta sitten ostanutkaan. Illalla olin vaan kotona perheen kanssa enkä mitään ihmeempää tehnytkään..
Sunnuntaina olin aamulla yksin kotona, kävin koirien kans lenkillä ja illalla mentiin taas Tarttoon serkuille. Siellä sitten taas meni koko ilta :)
Maanantaina vietiin mun puhelin korjauksee ku näyttö oli menny rikki ja käytiin siskon (annika) kanssa keskustassa vähä ostoksilla. Ei me keretty olee hirveen kaukaa koska Annikan piti ehtiä vielä laivalle ku se lähti takaisin suomeen.  Käytiin vielä äkkiä hesburgerissa ja sitte sisko vei mut kotiin. Angelan(toisen siskon)  kanssa käytiin vielä illalla kuvailemassa.
Tiistaina mä pakkailin koska lähettiin takaisin suomeen.. Käytiin äidin kanssa kaupoissa ostamassa tarvittavat ostokset ja sitten pitikin jo lähtee ajamaan kohti Tallinnaa. Me lähettiin vielä Espooseen ku jäin Annikalle yöks.
Sitten tiistai-lauantai olin Annikalla yötä ja hän laittoi mulle uudet geel kynnet ja perjantaina käytiin Jumbossa ja Flamingossa uimassa, oli kyllä kivaa! :) Ja lauantaina sitten lähti juna kello 15 aikoihin joten aamulla ehdin hyvin käydä suihkussa ja pakkailla. Junamatka sujui hyvin ja menikin aika nopeasti.. Hyvä kun netflix on keksitty ja sen voi ladata puhelimee. Katsoinkin koko junamatkan kaikenlaisia sarjoja :)

 Viimeisenä lomapäivänä Sunnuntaina kävin jo aamusta ratsastaa Ellalla ja iltapäivällä otin vaan rennosti ku kumminkin piti seuraavana päivänä lähtee kouluun..
Ja tänään olikin sitten ihanaa nähdä kavereita pitkästä aikaa :) !  Toivottavasti jaksoitte lukea tämän mielestäni älyttömän pitkän postauksen, vaikka yritin kertoa kaikki asiat mahdollisimman lyhyesti.


2 pientä ja uutta perheen jäsentä :3









puhelimen näyttö näytti ennen tollaselta. Mutta onneks sai korjattua :)!




 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti