keskiviikko 30. tammikuuta 2013

My friends

Heippa! Elikkäs nyt teen tän kaveripostauksen ja yritän laittaa mahdollisemman paljon tekstiä! jos onnistuu

1. Anni 
Kaunis tyttö (:





 Yhdessä ollaan aika noloja! 
Anni on maailman ihanin ja paras kaverini! Joka osaa olla välillä kiukkunen mutta silti niin ihana,luotettava,kaunis ja PARAS! Meillä on ollut niitä riidan hetkiä mutta ainahan niistä selvitään! 
Meidän tarinamme alkoi tällä tavalla: 
Kun tulin lehtimäelle olin 4 luokalla ja aluks Anni näytti ujolta ja tylsältä tyypiltä joten olin kaikkien toisten kanssa mutta parin viikon päästä ajattelin siltii mennä puhumaan Annille ja olla hänen seurassa. Olin aika pahasti väärässä  sillä eihän Anni niin ujo ollutkaan ja tosi hauska hän on!!! Siitä lähtien ollaan oltu enimmäkseen yhdessä. Niitten parin vuoden aikana ollaan tehtyä yhdessä kaikkea typerää ja kaikkea hauskaa en ees muista mitään mikä olisi ollut tylsää!  
Meillä on niin paljon ihania muistoja joita ei voi ikinä unohtaa!
Anni on vaan yksinkertaisesti sanottuna maailman ihanin Pandani!
(L)(L)(L)OOT IHANA!!!!!(L)(L)(L)
ps. Anni teki itselleen myös blogin joten käykäähän kurkkaamassa hänen blogia joka löytyy TÄSTÄ ! :)

2. Minette 

Anteeks mutta en löytäny mitään yhteisiä kuvia ...
Mutta Minttu on yksi ihanimmista kavereista joka mulla on sillä hän on tosi luotettava ja hänelle voi aina kertoa kaiken. Riidoista en ainakaan muista mitään joten niitä ei varmaan oo ollutkaan, joka on hyvä asia :)  
Minttuunkin tutustuin 4 luokalla koska hänkin oli justiin tullu lehtimäelle asumaan. 
Meillä on kaikenlaisia ihania muistoja!
(L)(L)Minttu oot ihana ! (L)(L)

3. Helmi 

Helmi on ihana pikkuinen helmi! 
Helmin kanssa tutustuin 5 luokan lopulla kun Minttu  ja Helmi aloivat olla enemmän yhdessä niinpä minä ja Annikin oltiin niitten kanssa. 
Helmi on tosi hauska ja keksii aina kaikenlaista ja ei ainakaan tuu tylsä hänen kannsa! 
Ainahan hän pöllii puhelimia ja pelaa niillä :D  
(L)(L)OOT IHANA(L)(L)

En nyt jaksa enempää kavereita laittaa koska olisi kestäny ikuisuus kirjoittaa ja lisätä kuvia! Mut tässä 3 tärkeintä kenen kanssa olen eniten! :) 
Heidän kanssa riittää naurua! 
(L)(L)(L)
 -anzu-

1 kommentti:

  1. oot tosi hyvä kuvamaan, oon kauan aikaa lukenu tätä sun blogia tää on tosi kiva!:))

    VastaaPoista