sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Mahtava viikonloppu!

Oli ihana viikonloppu! Eli perjantaina heti koulun mä pakkasin tavarat ja äidi lähti viemään mua Saralle. Kun oltii jo siellä niin Sara oli vielä Piano tunnilla ja mä olin sen pikkusiskon (Ilonan) kanssa ja leikittiin ihanien kissanpentujen kanssa!

 Myöhemmin ku Sara oli jo tullu katsottiin telkkarii ja syötiin sipsiä+dippikastiketta, ja sitten Sara opetti mua soittamaan pianolla Twilight kappaleen , opin ihmeellisen nopeasti :D

Lauantaina me mentiin laskettelemaan Vuorenmaahan, mentiin laudalla ja oli tosi ihanaaa! Päivä meni tosi nopeesti, justiin päästiin ja heti pitikin jo lähtee.. Mut illalla tehtiin Mutakakkua tai siis Sara teki ku mä leikin kissojen kaa, hihih. Ja tänään sit äiti kävi hakemassa ja tässä sit ollaan.
Ja huomenna taas kouluuun... Eikun läksyjä tekemään !


















tilattii Anttilasta mulle uus matto , ja se tuli perjantaina 






-Anzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti