perjantai 25. tammikuuta 2013

"Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever"

Lopulta pystyn tekemään postauksen! Kone oli 2 päivää Heikillä ku se korjas sitä ja tänään kävin hakee sen! Kauheeta olla niin kauan ilman konetta! Mut onneks on hyvä puhelin!
Eipäs nyt olekkaan mitään ihmeellistä tapahtunut kun tiistaina menin taas Rampella, laukan nostot ja siirtymiset meni tosi hienosti.

Harjoittelu tekee mestariks! Mitäköhän olen tehnyt että kirjoitin tän tekstin?  Eli mä oon ainakin syksystä asti jo aika paljon venytelly ja voimistellu joka ilta  ! Ja eilen se tapahtuii! Sain spagaatin :) Ku oon jo viime vuodesta asti halunnu sillä tykkään tanssia ja voimistella ja tehä kaikkee siihen liittyvää, niin ajattelin syksyllä, että alan oikein kunnolla treenaamaan sitä varten! Ja jos mä löydän täältä Lehtimäen lähistöltä jonkun tanssi koulun niin varmasti menen! Jos tiiätte jonkun tanssipaikan, niin ehdotuksia tulemaan ,kiitos! :)

Viikonlopusta sen verran, että menen taas Riinalle yökylään ja huomenna saunomaan! Ja sunnuntaina luultavasti Annin kanssa lenkille! (:
Kuvia ei enää hirveen paljon tuu, sillä kamera on tosi huonossa kunnossa ja kun parin viikon päästä siskot tulee niin Angela vie sen korjaamolle. Siinä kamerassa on se vika, että kun ottaa kuvan niin se on ihan hirveen tumma ja sumee. Jos se on saanu kosteutta tai jtai koska kun tulee ulkoa niin kameran pitäisi olla ainakin puoli tuntia viileässä paikassa esim eteisen lattialla koska sitten se tottuu huoneen lämpötilaan ja ei mee kameraan kosteutta. Mä laitan sen yleensä mun sängylle mutta siinä on liian lämmintä joten nyt se on mäsänä!  Ja jos kaverit on kuvannu niin luultavasti lisään vaan niitä kuvia taikka etsin netistä!









Jessie pienenä ja söpönä (L)


-anzu-

4 kommenttia:

  1. aaw! aivan yli söpöjä koiria! Ja sulla on hieno blogi!! liityin lukijaksi!

    Täs mun blogi: http://anniinblogii.blogspot.fi/ käy kurkkaas ja liity lukijaks jos oot kiinnostunu!

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon ja käyn kattoo sun blogii ! ;)

    VastaaPoista