tiistai 9. lokakuuta 2012

Pian on syysloma!

Hei! Olen ny taas unohtanu mun blogin enkä ole yhtään jaksanu kirjoitella mitään enkä ensi viikollakaan pysty kirjoittelee sillä mä meen jo ny perjantaina junalla espooseen siskoille, sunnuntaina ollaan Serenassa ja maanantai ja tiistaina tehään jtai kivaa ja keskiviikkona jo mennään viroon,kotiiiin!! jeee ! nojoo ja sit torstaina ja perjantaina keksin taaskerran varmasti jotakin kivaa ja lauantaina on mun veljan häät ! ;) Eli sellasta mun syyslomalla tapahtuu :p Mutta mä kävin tosiaankin lauantaina Räiskeellä estekisoissa ja  menihän se iha hyvi ku tuli vaan 4 virhepistettä. Ja ny tällä viikolla en ookkaan tehny mitään erikoisempaa kun siivonnu ja tänään kävin ratsastaa Konstalla :) Niiin ja oli myös kuuperi ja juoksin vähä alle 2 km .
Mut ei mulla muuta olekkaan eli moimoiii !
terv. ANZU

1 kommentti:

  1. http://napofo.blogspot.fi/2012/10/haastettu.html
    haastettu, ohjeet ^

    VastaaPoista