torstai 4. joulukuuta 2014

Valokuvaus osana elämää

Täällä blogin puolella näkyy yleensä vain niitä heppakuvia. En ole melkein koskaan lisännyt kuvia muuten mun kuvailuista ja olen harrastanut valokuvausta vain omaksi ilokseen. Mutta nyt joulukalenterin mielessä ajattelin, että nyt on kerrankin tilaisuus laittaa niitä ei heppakuvia! Tälläkertaa laitan melkein vain luontokuvia (jos ei lasketa muutamaa heppakuvaa ja ''ihmiskuvaa'') mitä olen ottanut tässä vuosien varrella.

Olen aina halunnut kuvan salamasta ja viime keväänä kun oli ukkosilma niin istuin melkein tunnin järvenrannalla sateessa saadakseen tämän kuvan! ensimmäinen kuva on myös kyseiseltä päivältä. Nyt voin nimimerkillä kertoa, että salamasta on oikeasti todella hankalaa saada kuvaa, sillä ei koskaan tiedä milloin se iskee ja eihän siinä vaiheessa ole enään aikaa säätää asetuksia!



Nämä ylemmät kuvat ovatkin nyt syksyllä otettuja. Syksy on aina yhtä hauskaa valokuvauksen kannalta koska värimaailmat ovat aivan ihastuttavia! joskus todella värikästä ja samalla synkkää joka luo kuvaamiseen omat haasteensa.


Muutama viikko sitten kävin koirien kanssa rannalla kävelemässä kunnes huomasin nämä jäämuodostelmat! Ei kauaa mennyt kun päätin hakea kameran ja pian mä olinkin jo kuvaushommissa.











 Ja oma suosikkini on varmaan tämä viimeinen!


5 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia ja kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia, varsinkin tuo kolmanneksi viimeinen!

    VastaaPoista
  3. Tosi upeita kuvia ja oot tosi kaunis :) Sain vihdoin liityttyä sulle lukijaksikin !

    -Ida, www.iddejacoda.blogspot.fi

    VastaaPoista