perjantai 31. elokuuta 2012

When The Rain Is Gone

Moii!




isi ja andero



























































































sisters love<3 td="td">

Parin päivän aikana oon kerinny tekee kaikenlaista ja on myös tapahtunu kaikenlaista ! :D Elii mä oon lisänny Angelan levyilta kaikki kuvat (kesältä)  ja on ollu kahtena päivänä ihan jees sää eli oon käyny lenkkeilemässä ja kuvaamassa :P toivottavasti enää ei rupee taas sataamaan niiin paljoo ...  Tänään aamulla mentii 7.15 alajärvelle ku mulla oli röndken ja otettiin kipsit pois !  Ku ne kipsit otettii pois niin mä melkein pyörryin ja alko iha kauhee huono olo ja kädet olivat iha hirveeen heikot ja vinossa aattelin, että voispa laittaa ne kipsit takaisin, olispa elokuun 30 päivä ja en olisi menny rullaluistelee niin kaikki olisi vieläkin kunnossa ... Mut enää ei voi sille mittää.. Ku ootettiin lääkärin aikaa niin käsistä tuli hirrveen paljon nahkaa :S sit laitettii käsiin sellaset tuki jutut ja ny eiku käsiä jumppaamaam ! :) Mutta mitäs mä ny siitä juttelen kerrotaanpa vähä positiivisistä asioistakin eli Ny alkoi VIIKONLOPPU !! jeijj !! Huomenna saa ainaki nukkuu pitkään ja pitää kattoo mitäs sitte tehhää! Mut ei mulla muuuta  moimoiii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti