perjantai 17. elokuuta 2012

2h lenkkiä :P

Elikkäs tänään on ollu tosi tylsä päivä ku koulussa jouduin 3h istua ja oottaa käsityö tunnilla ku en mä ny voi mitään tehä niillä kipseillä eikä opet päästäny mua pois -.- :/ Ja lääkäri sano, että en  voi kirjoittaa ku se vaikutta jotenki luuhun tai jotai sellasta ja ope sit viellä pakotti mut kirjoitamaan vai kerroin että en voi!!! o.O Mä joo pikkasen suutuin ! Mut muuten oli tosi kiva päivä,aurinkoinen jne :) Sitten ku tulin kotiin niin söin varm 10  pinattilättyä :D Ja sen jälkee menin Jessien kanssa lenkille ja käveltii/juostii 2h ympäri kaupunkii leijona.lenkillä ja koululla ja kaikkealla :P  Donnaki seuras meitä aika kauan :D   Ja huomenna mennään mun parhaan kaverini kanssa keskiselle,taas... :D Mut ei mulla muuta Moikka 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti