keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

GOODBYE HOME ...

Nyt oon taas täällä Suomessa mutta en onneks kauan täällä oo :) Mutta siis sunnuntain lähti jo aamulla laiva joten herätä tuli kello 4 ! Oikeastaan mun piti mennä Lehtimäelle mutta sitte päätinkin jäädä Espooseen pariks päiväks ja tänään sitte tultii Annikan (siskon) kanssa lehtmäelle. Nyt en voi edes mun suunnitelmista kertoo koska en yhtää tiiä mitä tän parin viikon aikana aijon tehä, mutta kattoo ny vielä :)  Huomasitte varmaa, että muutin vähän ulkoasua ja tein suuurella vaivalla uuden bannerin! Mutta kun laitoin sen bannerin sitte siitä tuli iha hirveen sumee? Onkohan bloggerissa jotain vikaa? Koska jos meen kattoo tiedostosta sitä niin sitte se on iha tarkka :O  Mä toivon ettei se nyt niin hirveesti häiritte teitä!









2 kommenttia:

  1. siis WAU, ootko oikeesti 14v? menisit mulle jonain 16-17veenä, oot mielettömän upee :-) ♥

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista