sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Sä saatat selvitä vähin vammoin matkalla, Ystäväsi huolehtii kun askelees on hatarat, Elämässä pitää kii jos sen päältä putoat..

Moikka ! 
Kerron nyt vaan pikaisesti mitä oon tehny viikonloppuna jaa perjantaina :) 
Elii perjantaina  käsityötunnit meni aivan mahtavasti ku sain mun lauku valmiiks ja kamera oli mukana, Annin kannssa kuvailtii ja oli hauskaa ;) Illalla oltiin Annin kaa myös kylällä ja sai paljon nauraa!!!
Lauantaina mä nukuin puol 12 ja olin koko päivän Anderon kanssa kotona.. tylsää.
Tänäänkin heräsin joskus puol 12 ja oon katsonu elokuvii ja laiskotellu, nyt päätin tehää suklaapatukoita, nam! 















2 kommenttia:

  1. Sulla on kiva blogi ja paljon kuvia:)
    > http://bageingandlifestyle.blogspot.fi/
    Käy kattoo munki blogia. :)

    VastaaPoista